Vianors däckhotellservice har visat sig vara en fullträff hos Buskerud och dess kunder. – Vi har samarbetat med Vianor i ungefär två år, förklarar Espen Helgesen, chef för eftermarknadsförsäljning på Toyota Buskerud. ”Jag valde Vianor helt enkelt för att de tillhandahåller den professionella service vi letar efter.”
Ta hand om säsongens krav
Att köra i Norden kräver byte av däck efter säsongens krav, och det är här Vianors expertis verkligen hjälper. ”Vianor hjälper oss att byta däck två gånger om året”, förklarar Helgesen. "Vi vet att Vianor erbjuder professionell och tillförlitlig service, och jag är särskilt nöjd med de människor som arbetar där som exakt kan utvärdera våra behov."
"Samarbete är viktigt"
Helgesen konstaterar att anledningen till att välja Vianor i det här fallet inte nödvändigtvis är att erbjudandet är ovanligt utan på grund av kundservicen. ”Även om deras konkurrenter erbjuder liknande alternativ när det gäller själva däckhotellet, skiljer Vianor sig åt tack vare sin flexibilitet och förmåga att arbeta och samarbeta med oss effektivt. Samarbete är viktigt.”
Detta är verkligen något som Vianor är stolta över – förmågan, även i ett stort företag, att skräddarsy service och produktrekommendationer så att de ska ge så många fördelar för Vianors kunder som möjligt. Och till slutanvändaren också.
– Vi vill fortsätta samarbetet med Vianor, avslutar Helgesen. ”Vi tittar på möjligheter för Vianor att göra vår verksamhet enklare och mer effektiv, eftersom det också hjälper oss att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen.”